Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2013 21:32 - Здравей...
Автор: terca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3240 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 17.06.2013 03:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво съм Аз?!
И Аз! не зная!
Уж съм Началото...
А все излиза, че съм Края!
Един път арогантен...
А харесван от сериозни хора...
Друг път съм собственоинтерполантен
А набивам се на толкова посредствени във взора...

Излиза, че както една Приятелка ми каза мен ме няма
Защо тогава с този в Огледалото броя се двама?!
Въпроси... раждащи други Въпроси...
Уягва ни обаче истинския: Абе аджеба не "Кой си?", а Какво си?

***

 

Не зная дали ще се съглася със себе си, но:

Реален човек съм!

Открит и приветлив.

Усмихнат и жезнерадостен.

Понякога тъжен или некондициониран.

Понякога болен.

Всичко това е напълно Човешко.

Това се реалностите и тя, Реалността е една /поне нашата/.

Тук, във Виртуалния свят болшинството хора не са такива:

Повечето са с по две висши...

Правят по 120 лицеви опори...

Тичат по 18 км...

Коеф. им на интелигентност е поне 176 и са членове на "Менса"...

Сериозно компетентни са поне в три сфери на Науката...

И точно поради тези "факти" за тях е проблем да не бъдат анонимни.

Аз не съм от тях.

Роден на 30. 11. 19хх г., а Тя! на хх. хх. 19хх г. - да!

За себе си ти го писах мисля още тогава, когато ме нападна, че едва ли не съм ти бръкнал  в пазвата.

Една рожденна дата, заложена като парола на една пощенска кутия с имената ти...

/провокирано действие от твоите действия и то само в твой интерес/

Е, и?!

Срамуваш се /или се страхуваш/ от името, фамилията и рожденната си дата ли?!

Друг е въпросът, че като имаш рожденната дата много лесно и без да си професионалист можеш да намериш последните 4 цифри от ЕГН-то, а оттам и мястото на раждане.

И какво става?!

Име и фамилия.

ЕГН

Място на раждане.

Е и?!

...

Да така е!

Бях написал първоначално моята и нейната рожденни дати разменени.

После /след мълчанието на "хороскопаджийте", както ги наричаш ти/ попитах какво се случва с хороскопите, ако датите са обратно.

Отново мълчание /освен просташката забележка на един от тях, че кой щял да ми прави хороскоп без пари/.

Аз нарочно първоначално написах обратно датите - очаквах, че все пак някой ще драсне хороскоп-че /исках после да подам обратно - както си са датите, за да видим как това променя "реалностите" при едни Реални хора/.

Но това така и не се случи.

Какво говори това /не смятай, че го приемам за меродавно, но пък логически е издържано/:

Първо - самите "хороскопаджий" не са убедени в истинността и силата на "предсказанията" си - иначе щяха да си направят реклама като разкрият всьо и вся около /за/ мен.

Второ - писането им тук, в блог.бг е с рекламна цел /не го казвам буквално и Аз! не виждам противоречие с предходното - особено пък при арогантния, който дава линкове към сайта си/.

По първото - Ако бяха вярващи в материята, щяха да драснат поне две думи /един готин човек от тях всъщност го направи, макар и в два такта/, но естествено те са изпитали страх от покитието на резултатите и "обнародването" им тук

Нещо повече - казах, че ще си платя колкото е нужно!

Тогава написах, че съм готов да предоставя каквито други данни поискат  /включително и лични, но ако това е необходимо - ще е нужно да се срещнем лици в лице, за да получа "неанонимността" и от тях/.

И това не беше шега - не виждам проблем да напиша откъде съм, къде живея в момента, какви са ми хобитата и т.н.

Интересни сте вие, хората...

Срамувате се, че сте Живи ли?!

Страхувате се, че сте Живи ли?!

"Лично пространство"

Ами бъди лайно и всеки ще те заобикаля, "уважавайки" личното ти пространство!

/не го казвам конкретно на никого - нека не обърква числото/

Човек трябва да живее така, че да не се срамува от това, което прави, начина по който живее и Делата му да са такива, че за тях да се говори, да се дават за пример!

Що навлизате в личното пространство на Левски например?!

Всеки /би трябвало/ знае кога и къде е роден.

Къде е учил.

С какво се е занимавал.

Как е загинал.

Знае всичко.

Защо?!

Защото вече не е сред живите ли и навлизането в личното му пространство не е проблем?!

Или защото е направил нещо значимо, изживявайки Живота си така, че да остави следа след себе си и, ако това е така, то означава ли това, че приживе за такъв човек не трябва да се говори?!

Че не трябва да се навлиза в личното му пространство?!

Не е ли това "лично пространство" най-универсалното извинение за Посредствеността?!

"Не ме питай, защото навлизаш в личното ми пространство!"

"Не мога да ти кажа, защото навлиза в личното ми пространство!"

Интересно...

Интересно как сподвижниците на същия този Левски щяха да проведат и само един съзаклятнически разговор, ако имаха своето "лично пространство" в смисъла, който се влага обикновено в него /а именно Извинението за некомпетентността и неготовността за действие/...

Всъщност що пък не:

Стефан Стамболов /НИК-нейм stesta/ в Горно Оряховско...

Панайот Волов /pavo/ в Пловдивско...

Стоян Заимов /stoza/ във Врачанско...

Иларион Драгостинов /ildra - със "снимка" Шарън примерно/ в Сливенско...

подготовка на Априлското въстание през Интернет - всички са имали Интернет мобайл на смартфоните си, така че не е проблем да са в движение, за да не може чрез триангулация Тайните служби на Османската империя да ги локализира /ГПС и ГПРС изключени разбира се - ако се изгуби някой по деретата на Копривщенския балкан - разчита единствено на изтеглените и използвайки ги офлайн maps/...

...

А, да не забравя...

Понеже не питаха един конкретен "хороскопаджия" /или може би не са имали 40 000 пендара като Плевнелиев/ затова и Априлската епопея потъва в кръв.

А може и заради несъвместимостта на астралните им знаци да е било...

 

Лека вечер!

 

/а към "хороскопаджийте" - соори - нищо лично - просто съм от хората, които разчитат сами да изковят Съдбата си!/

 

Послипис: Реших да публикувам тази кореспонденция на "лични", тъй като според мен е интересна да се прочете поне от 10 човека тук /без да "напъвам" това да стане/.

 

Втори послепис към "Инвестор": Има сериозна "пробойна" в сигурността на "лични съобщения" - не казвам, че е умишлена заради "мОДЕРАТОРИТЕ" - просто казвам, че я има.

Трети послепис: Знаеш ли откъде идва козируването /поднасянето на ръката към главата/?!

В миналото, Рицарите като са се срещали са вдигали забралото /предпазната за очите и подвижна част от шлема/ в знак "Ето ги Очите ми... Аз съм Открит за теб... Не съм ти Враг..."

/виж ги - те са черни, сини, небеснокафяви... - не като в НЕТа сега "Блондинка със сини очи и пищни форми търси прилики от противоположния пол..." и в един момент се срещат... Баба Яга и Кохчей Безсмъртни /Аз!/ - ха ха ха/



Последен, арогантен /ли?/ послепис: Интерполация
/понеже измислих думата, която няма да намерите в речниците/

 




Гласувай:
7



1. terca - хи хи хи
31.03.2013 00:04
Вярно, че тая нощ сменят часа, но...
защо с цели 24 часа... предварение?
/стробоскопа нещо избързва-а-ха ха ха/
цитирай
2. christ - Здравей, terca,
31.03.2013 21:53
Снощи и аз си смених часовника, но мислите ми си останаха същите. Много мисли, досадни мисли, лутащи се, търсещи откъде да се промъкнат и да излязат на светло. Май се намесвам в друг диалог, а? Абе така и така съм тук, да ти кажа. Много ми харесаха някои твои мисли. Например:

"Интересни сте вие, хората...
Срамувате се, че сте Живи ли?!
Страхувате се, че сте Живи ли?!
"Лично пространство"

Странно нещо сте вие-хората. Суетни, нервни, безгрижни, умислени и какви ли не още. Какво значи "лично пространство"? Това сигурно е заимствано от едно друго понятие - "частна собственост". В някои бели държави законът ще те защити, ако застреляш влезлият с взлом в частната ти собственост. Тук ще те осъдят, ако го направиш. Май не е странно. Такава ни е държавата, такива са ни законите. Сходно е положението с личното пространство. Какво пазите в личното си пространство? В този ограден от чужди очи двор? Май единствено гузната си съвест. Само и единствено. Гузната съвест се страхува, че я подслушват, гузната съвест се страхува, че законът е демократичен, гузната съвест се страхува, че скоро може наистина да имаме правосъдие. Защо се страхувате да споделите произхода си, личните си данни, доходите си? Това наистина ще ви направи по-уязвими, но и по-самостоятелни, по-уверени, по-превъзхождащи другите. А Левски? Ами и той е имал лично пространство, до него е имало и жена, ама това малко хора го знаят. Защо ли? Защото навлизайки в личното му пространство ние ще го разголим, ще покажем колко е земен и той, колко банално повторим е. Ще смъкнем фасадата, която тайнствеността му е създала, вече няма да бъде кандидат за светец, а най-обикновен терорист...

Поздрави на всички мислещи, можещи и знаещи!
цитирай
3. terca - Здрасти.
31.03.2013 22:30
Позволи ми де не се съглася с теб!
Това е Ореол - не е Лично пространство!
(За Левски и подобните му иде реч.)
Всеки знае "теорията" как е починал един от Великите ни поети - в акт.
Е и?!
Когато човек има Уважението и склонява глава в знак на Преклонение, Почит, Признателност - тогава Личното пространство се определя отвън навътре и е Истинско.
Границата я поставя Човекът, който трябва да остане Отвън!
А не този Отвътре!
Това прави последния Свободен.!
(Не си ли съгласен, че всяка очертана Граница е отнемане пък дори и на частица Свобода?!)
А другият пък сам засвидетелства преклонението си пред себеравния!
Схващаш тъпоъгълната ми мисъл:
Защо да приемаме Левски като нещо повече от нас самите?!
Повярвай ми - това със сигурност най-малко го е искал, така мисля Аз! и никой не може да ме убеди в обратното!
Хората с размах в Идеите си, Убежденията си, Действията си и то за благото на Другите...
Тези хора не са дребнави!
Тях не ги интересува да са на пиедестал, да имат Личното си пространство.
Напротив - те искат всеки да прилича на тях.
Всеки!
"О, неразумни юроде... Поради що се срамуваш да се наречеш болгарин?!..."
"Аз не се срамувам! Аз съм Левски!..."
"Аз уших Байряка! Аз му турих Знака! Райна Попгеоргиева..."
...
Знаеш песничката "Ако до всяко добро същество, застане поне още едно..."
"Ако до всеки Достоен БЪЛГАРИН (в частност засегнатият Левски) застане поне още един..."
Това няма как да стане, ако "скрием" Достойнствата на тези хора (обикновени в необикновеността си) с някакви измислени извинения за Лично простронство
"Българско Велико Народно Събрание"!!!
Това пише най-отгоре на паметника на Априлци...
Народно!
Българско!
Велико!
Събрание!
Събрание не предполага Стени! - Предполага Откритост!
Предполага липса на себеопределяне - Народното е важно - не личното.
Народно пространство...
Търсейки го и опитвайки се да го изградят в Балкана...
В Корията...
В студа...
А не Личното - в кирпичената къщурка край огнището...
(зад клавиатурата)
Така, че за мен Личното пространство си е чиста проба протекция за прикриване на собствената липса на Култура на Живот и носене по течението.
Интелигентният, ерудиран и стремящ се към пълноценност Човек не се самоограничава от Лични пространства!
Той върви с високо вдигната глава!
Казал съм ти: Брадичката трябва да сочи напред, а не към гърдите.
Никакво плащане на Данък Обществено Мнение!
Гори! Не тлей!
цитирай
4. terca - Заслужи си неограничаващо Лично пространство - това, което ти определят Околните, вследствие на Уважението към теб!
31.03.2013 22:40
Тук в съзнанието ми изниква филма "Красив Ум!"
Той е художествена еквалибристика на реалността в живота на Джон Наш - блестящ американски математик, страдащ от шизофрения, който живее в раздвоението, че е агент, разкриващ конспиративните зашифровани съобщения на руснаците.
Той беше луд, а когато да го канят за връчването на Нобелова награда, в кафенето на Института, където преподаваше останалите Колеги един по един станаха от масите и поставиха (подариха) писалките си на масата пред него!
Много силен момент!
Това е израза на Преклонението от тяхна страна, пред Гения му!
Пред титаничния му Интелект, който на бива да се ограничава и вписва като подмножество на болестта му!
...
Изпитвал ли си подобно нещо?!
(Засвидетелствана ли ти е такава Почит?! На мен да и усещането е неописуемо.)
Пожелавам на всеки да го изпита!
Та, ако ще да е в блестящите очи на някой малчуган, за който в определен момент Вие сте Върхът!

Какво по-истинско Лично пространство от това, пред което всеки Извън свежда глава, а не се опитва да надникне през... някоя "пробойна в сигурността" (хайде нека не лигавим "Терца" с такива високопарни думи и запазим арогантността му).
цитирай
5. christ - хайде нека не лигавим "Терца" с такива високопарни думи и запазим арогантността му
01.04.2013 14:35
Е, радвам се, че все пак успях да приложа твоя подход - тънка провокация. Много силни думи има в теб. Но се боя, че изречени оъ други това са само думи, думи, думи... Образът го няма. Изчезнал, размит в блудкавите идеи, развявани победоносно в предизборни шумотевици, опорочаван в стремежа да си сложиш Левски като герб на знамето. Горкият! Ако е подозирал, каква мъчна съдба очаква непримиримият му дух...
А "Красив ум" не ми го разказвай. Това е филмът!
цитирай
6. christ - А личното пространство трябва да го има
01.04.2013 14:38
Там е мястото на съзерцанието, на покоя, на мечтите, на мъката и радостта.
цитирай
7. terca - Да!
01.04.2013 21:56
Ама не!
Това не е Лично пространство!

Това е Вътрешният свят на Човека!

(Не измествай темата от "Личното пространство" и то в онзи смисъл, който обикновено влагаме.)

Личното пространство според мен е и трябва да го има ЗАДЪЛЖИТЕЛНО по отношение на физическата неприкосновеност.
Не можеш да отидеш хей така и "награбиш" някоя кака.
Колкото и бедрото да й започва от сливицата, това не означава, че тя гледа повърхностно на Живота и че е от типа "ма тя, Г-н Съдия си го просеше..."
Това приемам Аз! за Лично пространство, което го определя самият човек около себе си - дистанцията и бариерата (със съответния пропускателен режим - ха ха ха), която касае физическата неприкосновеност на Личността.
Но когато това понятие (ЛП) се използва като извинение за незнание или нещо от сорта и се използва за готов отговор, с цел защита на интелектуално или духовно-интелектуално ниво...
Тогава не съм съгласен. Не искам никой разбира се да е пък съгласен с мен - Аз! си дървенофилософствам - не споря с никого и още по-малко се опитвам да му променя вижданията и убежденията.
Това си е... ха ха ха... негово Лично пространство!
цитирай
8. terca - Да не говорим, christ, че
01.04.2013 22:00
да задържаш Радостта вътре, в себе си... е меко казано егоистично.
Тя би била сиротна, осакатена, ако не е споделена.

А Мечтите...
Мечти без Взаимност поне с още един са Стремежи, Цели - не Мечти!

Мечтите се Мечтаят!
А за това са нужни Двама!

Ще напиша едно мое стихо... опа а а ти не знаеш този блог от 100-именовите, които имам /ли?/
ОК!
Ще ти дам част от него на лични!
(защото не допускам никого до ЛП - ха ха ха)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: terca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 105704
Постинги: 117
Коментари: 288
Гласове: 472
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930