Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2013 00:02 - Днес деактивирах всичките си постинги с изключение на първия, тъй като той е показателен в светлината на това, кога е писан за какво намеква...
Автор: terca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1218 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 01.05.2013 20:15


Защо го направих ли?!
По лични причини!

Някои вече знаят, че Аз не пия...
Но тая нощ не само ще се отрежа като Донски казак /байдуей - това вече е почти факт/, а и ще напусна поста си, ще си отида да си легна и поне три дни няма да правя нищо друго, освен да оставя Морфей да ме измъчва!
Не, не съм решил да се напия заради малоумните и безкрайно далечни от деиствителността високопарни и добре написани тези на ВСИЧКИ автори от 1-ва, 2-ра и N-та...
Нито от залупените зяпнали ги с отворена уста /чайки, цвъко-действайте/ електорат...

Реших да се напия, за да се опитам да си избия мисълта, която се развива ли развива още от момента, в който някои хора почти влязоха в офис с автоматично оръжие, изпотрошиха го целия и на другия ден се радваха, че са объркали етажите и реално не са изпотрошили Нейния!
А мисълта ми тръгва от далечната 1987 година, когато в родният ми град започнаха да се случват възмутителни за времето неща...
Не роми и цигани, а ще си ги нарека направо гнусни мангали /припомням, че съм вече почти фиркан - на 700 Аляска съм - и то не, за да се извинявам /байдуей, който не знае да научи, че употребата на алкохол е утежняващо вината обстоятелство/, а напротив - да заостря вниманието колко сериозно говоря/...
Та гнусните мангали пресрещаха Български Момичета в парка в родния ми град и ги насилваха или пребиваха...
За техен късмет точно тогава с Тайфата гледахме "За кожата на един полицай"  - с Ален Делон...
Филмът се оказа... поучителен!
/Аз затова си обичам филмите - "Атлас изправи рамене" също е поучетелен филм, не мислите ли?!.../
По онова време милиционерите нямаха автоматичното оръжие от филма, но имаха едни много "интелигентни" сгъваеми палки - метално жило отвътре, гума отвън, от три части, сгъващи се като спининг...
При сгънато положение бяха с размерите на по-голям банан и идеално се носеха на колана под сакото /за младите дето не знаят - някога се ходеше с униформи в училище и имаше емблеми, петлици и т.н./...
По едно стечение на обстоятелствата баща ми беше милиционер и някак си аз и Тайфата успяхме да се сдобием с тея... атрибути на ученическата ни униформа...
Какво се случи после ли?!
Ами нищо!
Просто в парка почнахме да садим цигански зъби и да ги поливаме с мангалска кръв!
ПС: От... 15 мин. "Преди старта" на Юръп...
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%92%D0%94



/много е опасен Човек, който така е обяздил системата, че няма с какво просто да го уплашат.../
/на такъв Човек дори Тайфата не му е нужна.../





Гласувай:
9



1. vishnichka - Гледала съм филмите,
29.04.2015 19:30
даже на Атласа и двете части, макар с доста лошо качеството, за трета не знам да са пускали, но това не е филм за всеки. Доста ми беше мрачен, пълен с философия, надиграването със системата, позабравила съм го и трябва да видя дали го има с по-добро качество и да го изгледам още веднъж...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: terca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 105594
Постинги: 117
Коментари: 288
Гласове: 472
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031