Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2013 22:45 - Не харесвам и други неща!
Автор: terca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.04.2013 02:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не харесвам... "сексуалното притискане"!
Не вземането от дума също!
Не харесвам каквото Аз! не харесвам!
Сексуалната реЗолюция не я харесвам пък ич!
/ама ич/
Не разбирам...
Не разбирам трябва ли да отказвам пак и пак и пак /то не, че Ви отговарям, но пък вижте - цял поРст Ви пРосвам/, когато едни и същи "Момичета", на които бедрото започва от сливицата ме "притесняват" и на лични тук - и на лични другаде?!

пРост!
/като простиране - то Аз!, че съм пРост в туй спор нЕма/

image

Не разбирам...
Не разбирам трябва ли да се изчервявам като зелен лимон пред Колеги - Капацитети ин дъ Уорд /и ексел, и ексел/ в сферата /не паралелепипеда/ по интимните еквилибристики и да ми задават персонално въпроси от вида:


"Ти гей ли си или да?"

Не! Не съм!
/който го оспорва - му определям една "блоГ-ЕрЙ-СКА" среща където и когато той реши/

Айде моля Ви се - под 29 год. години ходете при Колегата /с гегата - уф - прозвуча... ама баш по Терц-овски си де/

ПС: /то и картинката Ви го казва, но все пак и на ханглийски да кажа: 
On the other place it was better in English!

Бай те чак Сбогом!




/последното да не се приема като личен намек - просто поздравявам който там го приеме като Стойностно!/

Важен послепис:
Една МОЛБА - не ме карайте отново да ограничавам "лични" за достъп само от определени Люде - така лишавате хора като например една Майка и един Баща от Пазарджик прочели ме тук, да се свържат с мен и да си определим среща в Реалния Свят!

Много Ви моля!


ПС: Върнах се щото ще е нетипично да завърша в стил Анти-Терца...
Та - да ви светна що е полов атлет:

Половият Атлет това е мъж, победил останалите мъже в сексуален маратон, в който се отчитат времето, броят на обиколките и размерът на щафетата.
/така вече бива/



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: terca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 105707
Постинги: 117
Коментари: 288
Гласове: 472
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930